Egészség: blog

Szeretettel köszöntelek a Egészség Klubban!

Csatlakozz te is közösségünkhöz, és máris hozzáférhetsz az érdekfeszítő tartalmakhoz, amik egészségünk megőrzése érdekében fogantak. Itt beszélgethetsz a többiekkel, írhatsz blogot és fórumozhatsz. Csak bátran!

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 3750 fő
  • Képek - 752 db
  • Videók - 636 db
  • Blogbejegyzések - 1258 db
  • Fórumtémák - 116 db
  • Linkek - 2750 db

Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
Egészség Klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Egészség Klubban!

Csatlakozz te is közösségünkhöz, és máris hozzáférhetsz az érdekfeszítő tartalmakhoz, amik egészségünk megőrzése érdekében fogantak. Itt beszélgethetsz a többiekkel, írhatsz blogot és fórumozhatsz. Csak bátran!

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 3750 fő
  • Képek - 752 db
  • Videók - 636 db
  • Blogbejegyzések - 1258 db
  • Fórumtémák - 116 db
  • Linkek - 2750 db

Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
Egészség Klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Egészség Klubban!

Csatlakozz te is közösségünkhöz, és máris hozzáférhetsz az érdekfeszítő tartalmakhoz, amik egészségünk megőrzése érdekében fogantak. Itt beszélgethetsz a többiekkel, írhatsz blogot és fórumozhatsz. Csak bátran!

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 3750 fő
  • Képek - 752 db
  • Videók - 636 db
  • Blogbejegyzések - 1258 db
  • Fórumtémák - 116 db
  • Linkek - 2750 db

Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
Egészség Klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Egészség Klubban!

Csatlakozz te is közösségünkhöz, és máris hozzáférhetsz az érdekfeszítő tartalmakhoz, amik egészségünk megőrzése érdekében fogantak. Itt beszélgethetsz a többiekkel, írhatsz blogot és fórumozhatsz. Csak bátran!

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 3750 fő
  • Képek - 752 db
  • Videók - 636 db
  • Blogbejegyzések - 1258 db
  • Fórumtémák - 116 db
  • Linkek - 2750 db

Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
Egészség Klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

Régebbi bejegyzések

Még régebbiek 

Egészség Klub blogja

network.hu

Aki szeretne szépülni és még fittebb lenni készítsen saját wellness levet, amelynek az alapja a zöldség és gyümölcslé.

Az algától a gyömbérig szinte bármit felhasználhatunk a wellness italhoz, amit szeretünk és ízlik. A különböző zöldségek és gyümölcsök levét kombinálni is lehet, egy kis kísérletezés után hamar megtanuljuk melyik kombinációnak milyen az íz világa. A jól sikerült koktél nem csak finom és ízletes, de fogyasztásuk után jó közérzet is keletkezik.

Tovább 

network.hu

Az antibiotikumok azon gyógyszerek közé tartoznak, melyeket a leggyakrabban írnak fel a betegeknek, gyors megoldásképpen – csakhogy emiatt egyre nagyobb gond van az ezekre rezisztens baktériumokkal. Színre lépnek a természetes antibiotikumok? Érdemes kipróbálni a természetes módszereket, melyeket őseink használtak évezredeken át.

Túl sűrűn és túlságosan sok esetben írnak fel antibiotikumot az orvosok manapság, ha egy páciens problémájával felkeresi őket. Ezen gyógyszerek gyakori használata utat engedett az antibiotikum rezisztens baktériumok elszaporodásának.

Tovább 

 

Nem nagyon foglalkozunk az egészségünkkel addig, amíg nincs nagy gond. Akkor amikor nagy a baj, akkor viszont már mindent megadnánk ahhoz, hogy visszaszerezzük az egészségünket, vagy a szerettünk egészségét. Mindezt azért mondom, mert a napokban köszöntöttem a közösségi oldalon egy ismerősömet névnapja alkalmából, akiről tudtam, hogy beteg, de úgy tudtam, hogy őssejt beültetésen volt és sikerült a műtét. Műtét előtt megosztottam a kérését is, hogy segítsetek adjatok vért.

Tovább 

network.hu

A rendszeresen kávézók bél mikrobiomja egészségesebb, mint azoké, aki alig- vagy egyáltalán nem isznak kávét – állapította meg egy új amerikai tanulmány. A kávéfogyasztás és az egészségi kockázatok csökkenése közötti kapcsolatot kutató tanulmányok bizonyították, hogy például a kettes típusú diabétesz, bizonyos típusú rákok és a Parkinson-kór kialakulásának kockázatát is csökkenti a kávéfogyasztás. A medicalxpress.com tudományos portálon ismertetett új kutatás kimutatta, hogy a kávézás a bél baktériumflórájára is kedvező hatással van.

“Még mindig nem tudunk eleget arról, hogy a baktériumok és a testünk milyen kölcsönhatásban vannak egymással, és ez milyen hatást gyakorol az egészségünkre” – fogalmazott a kutatást vezető Li Jiao, a houstoni Baylor Gyógyászati Kollégium gasztroenterológiai professzora.

Tovább 

network.hu

 A technológia rohamos fejlődése nemcsak mindennapi életünket, de az egészségügyet is egyre inkább átformálja. Így a jövőben várhatóan a mesterséges intelligencia, a virtuális valóság, és a telefonhoz csatlakoztatható, hordozható orvosi eszközök állnak majd a gyógyítás középpontjában.

 

A jövőt pontosan megjósolni képtelenség, ám vannak olyan ígéretes koncepciók és találmányok, amelyek a 2020-as évek legmeghatározóbb egészségügyi innovációi lehetnek.

Tovább 

network.hu

Miután kiderült, hogy a diacetil nevű természetes vajaroma a mikrohullámú sütőben elkészíthető pattogatott kukoricát előállító üzemek dolgozóinál tüdőkárosodást okozhat, sok gyártó a diacetil helyett más adalékkal kezdte ízesíteni a kukoricát.

Azonban egy új kutatás arra az eredményre jutott, hogy a korábbi, egészségkárosodást okozó adalék helyett alkalmazott új összetevő, a 2,3-pentanedion (röviden PD) ugyanannyira toxikus, mint az elődje volt.

A kísérlet során a kutatók három csoportba sorolták a patkányokat, és pentanediont, diacetilt, vagy szűrt levegőt adagoltak neki hat órán keresztül.

Tovább 

 

Ez a legutolsó lehetőség, hogy Vidi Rita Önbizalom növelő online videó-ját megrendeld, mert soha többé nem lesz elérhető, 6480 Ft-ért. Természetesen, mielőtt megkérdeznéd magam is megvásároltam. Igen én is utolsó pillanatban, mikor megtudtam, hogy többé nem lesz elérhető. Ilyen az emberi természet. Nem bántam meg és mindenkinek ajánlani tudom. Sokat tanulhatsz belőle és biztos, hogy megjön az önbizalmad! Vedd kezedbe a sorsod és legyél magabiztos sikeres ember.

Tovább 

network.hu

Sokszor halljuk, hogy a jó közérzethez egészséges táplálkozás és rendszeres mozgás szükséges, ám egy amerikai tanulmány szerint az is kell, hogy minél kevesebbet hazudjunk. Dr. Anita Kelly pszichológus professzor (University of Notre Dame) reméli, hogy az első hallásra talán megmosolyogtató tanácsát egy nap majd komolyan veszik az emberek, hiszen a „Science of Honesty" (őszinteség tudománya) című tanulmányában bebizonyosodott, hogy az őszinteség kézzelfogható mentális és fizikai egészségügyi előnyökkel jár.

Tovább 

A célt ki kell tűzni, aztán hozzá passzintani az eszközöket, amivel megvalósíthatod az álmaidat. A célkitűzés fontos, de nem mindegy a célhoz vezető út. Nagyon fontos, hogy írd le, hogyan tervezed a megvalósítást! Látástól-mikulásig keccsölsz, vagy automatizálod a munkádat és keresel akkor is ha alszol, akkor is ha nyaralsz! Szerintem ez utóbbi mindenki számára jobban tetszik. Kattints ide, iratkozz fel és letölthetsz két pdf-et!


 

 

https://www.pureleverage.com/lcs/2465659/121

 

 

Tovább 

network.hu

Valószínűleg már mindannyian hallottuk, hogy az éjjeli evés hizlal és egészségtelen, sőt, kifejezetten káros. De ennek is megvannak a maga szabályai, amiket ha betartunk, sokkal kevésbé terheljük meg szervezetünket. Ugyanis egészségesebb okosan táplálkozni, mint éhesen lefeküdni. 

Az anyagcsere éjjel lelassul, és az evés este hat óra után refluxot okozhat. Előfordulhat azonban, hogy mégsem tudunk időben vacsorázni. Íme néhány tipp és ötlet dietetikusoktól arra, hogy mit fogyasszunk, és mit ne az esti órákban:

– A triptofán nevű aminosav, amely elsősorban a pulykahúsban található meg, álmossá tesz minket.

Tovább 

Régebbi bejegyzések 

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu