Egészség: Így lehetsz egészséges a munkahelyeden!

Szeretettel köszöntelek a Egészség Klubban!

Csatlakozz te is közösségünkhöz, és máris hozzáférhetsz az érdekfeszítő tartalmakhoz, amik egészségünk megőrzése érdekében fogantak. Itt beszélgethetsz a többiekkel, írhatsz blogot és fórumozhatsz. Csak bátran!

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 3750 fő
  • Képek - 752 db
  • Videók - 636 db
  • Blogbejegyzések - 1255 db
  • Fórumtémák - 116 db
  • Linkek - 2739 db

Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
Egészség Klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Egészség Klubban!

Csatlakozz te is közösségünkhöz, és máris hozzáférhetsz az érdekfeszítő tartalmakhoz, amik egészségünk megőrzése érdekében fogantak. Itt beszélgethetsz a többiekkel, írhatsz blogot és fórumozhatsz. Csak bátran!

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 3750 fő
  • Képek - 752 db
  • Videók - 636 db
  • Blogbejegyzések - 1255 db
  • Fórumtémák - 116 db
  • Linkek - 2739 db

Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
Egészség Klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Egészség Klubban!

Csatlakozz te is közösségünkhöz, és máris hozzáférhetsz az érdekfeszítő tartalmakhoz, amik egészségünk megőrzése érdekében fogantak. Itt beszélgethetsz a többiekkel, írhatsz blogot és fórumozhatsz. Csak bátran!

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 3750 fő
  • Képek - 752 db
  • Videók - 636 db
  • Blogbejegyzések - 1255 db
  • Fórumtémák - 116 db
  • Linkek - 2739 db

Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
Egészség Klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Egészség Klubban!

Csatlakozz te is közösségünkhöz, és máris hozzáférhetsz az érdekfeszítő tartalmakhoz, amik egészségünk megőrzése érdekében fogantak. Itt beszélgethetsz a többiekkel, írhatsz blogot és fórumozhatsz. Csak bátran!

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 3750 fő
  • Képek - 752 db
  • Videók - 636 db
  • Blogbejegyzések - 1255 db
  • Fórumtémák - 116 db
  • Linkek - 2739 db

Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
Egészség Klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

 

 

network.hu

 

 

Életünk túlnyomó részét a munkahelyen töltjük el, ezért nagyon fontos, hogy ezt az időt is igyekezzünk egészségtudatosan megélni, amennyire tőlünk telik, illetve lehetőségünkhöz képest megtehetjük.

Íme néhány hasznos trükk, amit ha időnk megengedi megtehetünk:

Szakíts időt egy kis testmozgásra!

1. Ha egész nap az asztalodnál ülsz, és szétrobban a fejed a határidők miatt, mindenképpen iktass be némi testmozgást a napjaidba (akár munka előtt, munka közben, ebédidőben, vagy után) a közeli edzőteremben. Állj fel félóránként az asztalod mellől és sétálj pár kört, menj el egy üveg ásványvízért, nyújtózkodj nagyokat, és mindenhova közlekedj gyalog, hanyagold a liftet. Így az tested nem zsibbad el 8-10 óra alatt.

2. Küzdj meg a mindennapos stresszel! Bármilyen nyugodt természetű is vagy, a főnök vagy a zsúfolt időbeosztás miatt egész nap komoly nyomás van rajtad? Ha munka előtt rendszeresen edzel, sokkal nyugodtabban kezded majd a napot, ha pedig így is ideges vagy, hívd fel azt az ismerősödet, akinek a hangja mindig megnyugtat.

3. Állj fel gyakran az asztalodtól! Egy friss tanulmány rémisztő eredményre jutott a közelmúltban: ha egész nap az asztalodnál ülsz, az nem csupán rossz, hanem akár végzetes is lehet számodra. Ha azonban ülés közben is kisebb mozgásokat végzel (kar- és fejkörzés), lábemelgetés, izmok összeszorítása, az már sokat javít a helyzeten. Ha minden nap ülőmunkát végzel, szakíts időt havonta párszor egy alapos nyak- és hátmasszázsra, az izmokon keresztül ugyanis remekül oldani lehet a feszültséget.

4. Tarts magadnál egészséges rágcsálnivalókat! Ahhoz, hogy egész nap optimális legyen az energiaszinted, állj ellen a kísértésnek, és ne falatozz ötpercenként a csoki automatából. A vércukorszint leesése után ugyanis kevesebb energiád lesz, mint előtte. Tarts magadnál mindig egészséges rágcsálnivalókat, amelyek fehérjét és összetett szénhidrátokat is tartalmaznak - például olajos magvakat, natúr joghurtot, gyümölcsöt vagy nyers zöldségeket.

5. Csomagolj magadnak egészséges ebédet! Spórold meg magadnak a pénzt és a kalóriákat, és a helyi menza helyett csomagolj magadnak minden nap egészséges, házi készítésű ebédet. Ha látszólag egészségesnek is tűnik, amit választasz az étteremben, nem tudhatod, hogy az adott étel valójában milyen összetevők hozzáadásával készült, mennyi zsírt és cukrot tartalmaz.

 

Forrás: Wellness Cafe.hu

 


Címkék: egészség munkahely életmód

 

Kommentáld!

Ez egy válasz üzenetére.

mégsem

Hozzászólások

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu