Egészség: Előzzük meg a a rákot zöldségekkel!

Szeretettel köszöntelek a Egészség Klubban!

Csatlakozz te is közösségünkhöz, és máris hozzáférhetsz az érdekfeszítő tartalmakhoz, amik egészségünk megőrzése érdekében fogantak. Itt beszélgethetsz a többiekkel, írhatsz blogot és fórumozhatsz. Csak bátran!

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 3750 fő
  • Képek - 752 db
  • Videók - 636 db
  • Blogbejegyzések - 1250 db
  • Fórumtémák - 116 db
  • Linkek - 2719 db

Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
Egészség Klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Egészség Klubban!

Csatlakozz te is közösségünkhöz, és máris hozzáférhetsz az érdekfeszítő tartalmakhoz, amik egészségünk megőrzése érdekében fogantak. Itt beszélgethetsz a többiekkel, írhatsz blogot és fórumozhatsz. Csak bátran!

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 3750 fő
  • Képek - 752 db
  • Videók - 636 db
  • Blogbejegyzések - 1250 db
  • Fórumtémák - 116 db
  • Linkek - 2719 db

Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
Egészség Klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Egészség Klubban!

Csatlakozz te is közösségünkhöz, és máris hozzáférhetsz az érdekfeszítő tartalmakhoz, amik egészségünk megőrzése érdekében fogantak. Itt beszélgethetsz a többiekkel, írhatsz blogot és fórumozhatsz. Csak bátran!

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 3750 fő
  • Képek - 752 db
  • Videók - 636 db
  • Blogbejegyzések - 1250 db
  • Fórumtémák - 116 db
  • Linkek - 2719 db

Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
Egészség Klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Egészség Klubban!

Csatlakozz te is közösségünkhöz, és máris hozzáférhetsz az érdekfeszítő tartalmakhoz, amik egészségünk megőrzése érdekében fogantak. Itt beszélgethetsz a többiekkel, írhatsz blogot és fórumozhatsz. Csak bátran!

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 3750 fő
  • Képek - 752 db
  • Videók - 636 db
  • Blogbejegyzések - 1250 db
  • Fórumtémák - 116 db
  • Linkek - 2719 db

Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
Egészség Klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

network.hu

A rák talán a legrettegettebb betegség manapság, azonban természetes módszerekkel, illetve megelőző gondoskodással, tudatos táplálkozással elkerülhető lehet. A természet ugyanis volt olyan kegyes, és teremtett olyan nagyszerű zöldségeket, melyekkel talán kivédhetjük. Ami tényleg biztos, hogy általános egészségünknek is jót fognak tenni.

1. Kelbimbó: segít a szervezetnek rákellenes enzimeket  termelni (glükozinolát van benne), továbbá gazdag C-vitaminban és folsavban, ezek pedig elősegítik az öngyógyító folyamatokat.

2. Kelkáposzta: béta-karotin és ásványianyag tartalma kiemelkedő, ezek immunredszer támogatók, ezáltal rákellenesek.

3. Sütőtök: luteintartalma a sárgafolt ellen használ, ami a szemtengely hátsó pontján, az ideghártyán alakulhat ki, valamint jó a szürkehályog ellen is. A vastagbélrák kialakulása ellen is véd.

4. Sárgarépa: béta-karotin tartalma magas, minél élénkebb narancssárga, annál több benne. Ez ugyanis az A-vitamin előanyaga és fontos antioxidáns is. Az antioxidánsok a szabadgyökök ellen védenek, a rák ellen elengedhetetlenek. Gátolják a sejtröregedést is.

5. Cékla: a benne levő pektin serkenti a méregtelenítést, az emésztést, rákellenes is, valamint jő a bőrproblémák, pattanások kezelésére. Menstruációs fájdalmakat is enyhít, valamint a céklalé csodásan átmossa a vesét.

6. Vöröshagyma: a benne levő diallil-szulfid nevű vegyület növeli a gyomorban a rákellenes hormonok mennyiségét, immunerősítő hatása pedig régóta ismert.

7. Paradicsom: a benne levő likopin nevű sejtöregedésgátló és szabadgyökmegkötő antioxidáns miatt daganat-és rákellenes.

8. Spárga: ebben is található antioxidáns, valamint folsav, ami gátolja a DNS károsodását.

9. Spenót: ha fél csészét elfogyasztunk egy nap, főleg frissből, akkor már bevittük a napi ajánlott béta-karotin mennyiségét, ami daganatmegelőző hatású.

10. Zeller: a zellerszárban található növényi flavonoid, az apigenin, gátolja a daganatok növekedését.

11. Fokhagyma: antioxidánstartalma rákellenes, jó a gyomorrák kialakulása ellen is, a daganatokat okozó sejtelburjánzást megakadályozza, de az egész immunrendszert remekül erősíti.

(továbbá: brokkoli, articsóka, lilahagyma, zöldborsó, paprika.)

Természetesen leginkább akkor fejtik ki várt hatásukat az említett zöldségek, ha rendszeresen és vagy nyersen, vagy a nyershez minél közelebbi állapotban fogyasztjuk őket! Ne főzzük szét sose a zöldségeket, ha ropognak, akkor jó!

 

forrás: femina.hu

Címkék: rák rák megelőzés zöldségek hatása

 

Kommentáld!

Ez egy válasz üzenetére.

mégsem

Hozzászólások

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu