Egészség: 8 TIPP AZ ÚJ TÍPUSÚ H1N1 INFLUENZA ELLEN

Szeretettel köszöntelek a Egészség Klubban!

Csatlakozz te is közösségünkhöz, és máris hozzáférhetsz az érdekfeszítő tartalmakhoz, amik egészségünk megőrzése érdekében fogantak. Itt beszélgethetsz a többiekkel, írhatsz blogot és fórumozhatsz. Csak bátran!

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 3750 fő
  • Képek - 752 db
  • Videók - 636 db
  • Blogbejegyzések - 1255 db
  • Fórumtémák - 116 db
  • Linkek - 2739 db

Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
Egészség Klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Egészség Klubban!

Csatlakozz te is közösségünkhöz, és máris hozzáférhetsz az érdekfeszítő tartalmakhoz, amik egészségünk megőrzése érdekében fogantak. Itt beszélgethetsz a többiekkel, írhatsz blogot és fórumozhatsz. Csak bátran!

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 3750 fő
  • Képek - 752 db
  • Videók - 636 db
  • Blogbejegyzések - 1255 db
  • Fórumtémák - 116 db
  • Linkek - 2739 db

Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
Egészség Klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Egészség Klubban!

Csatlakozz te is közösségünkhöz, és máris hozzáférhetsz az érdekfeszítő tartalmakhoz, amik egészségünk megőrzése érdekében fogantak. Itt beszélgethetsz a többiekkel, írhatsz blogot és fórumozhatsz. Csak bátran!

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 3750 fő
  • Képek - 752 db
  • Videók - 636 db
  • Blogbejegyzések - 1255 db
  • Fórumtémák - 116 db
  • Linkek - 2739 db

Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
Egészség Klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Egészség Klubban!

Csatlakozz te is közösségünkhöz, és máris hozzáférhetsz az érdekfeszítő tartalmakhoz, amik egészségünk megőrzése érdekében fogantak. Itt beszélgethetsz a többiekkel, írhatsz blogot és fórumozhatsz. Csak bátran!

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 3750 fő
  • Képek - 752 db
  • Videók - 636 db
  • Blogbejegyzések - 1255 db
  • Fórumtémák - 116 db
  • Linkek - 2739 db

Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
Egészség Klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

network.hu

 Íme egy újabb potenciális támadó, a H1N1 influenzát okozó vírustörzs! (Bár akkora pánikra talán nincs ok, mint amekkorát a média kelt, az immunrendszerünket mégsem árt top fitten tartani.) Ehhez adunk most pár apró ötletet

Az immunrendszer rendkívül összetett, állandóan változó és folyamatosan megújító „óramű”. Sok szempontból hatékony és aktív működése a tartós egészség kulcsa.
Mit tehetünk annak érdekében, hogy erős és egészséges legyen?
Összegyűjtöttünk néhány igen hatékony és egyszerű módszert, hogy a körülöttünk élő kórokozók támadásának jobban ellenállhassunk.

I. Ételünk és italunk legyen minél természetesebb!
Leggyakoribb ételeink egy sor mérgező vegyszert, adalékot és tartósítószert tartalmaznak. Az élelmiszer-ipari termékekben több száz olyan vegyi anyag található, ami szervezetünk számára használhatatlan, sőt káros. Ezért az immunrendszer a velük való küzdelemmel van elfoglalva, tehát nem ér rá foglalkozni mindazzal, ami eredetileg a dolga lenne, pl. felismerje az idegen betolakodókat, vagy a rosszul strukturált és elfajult (pl. rákos) sejteket.

Tipp: olvassuk el a címkéket a bolti árun, és azokat válasszuk, amikben a legkevesebb természetes adalék van! Mivel az éttermekben és a gyorsbüfékben minden esetben bőségesen használnak vegyileg kezelt alapanyagokat, az éttermi étkezés az immunrendszerünket 10-12 órára kikapcsolja, s így teret enged a rák, az influenza vagy bármilyen betegség lehetőségének.


II. Minél kevesebb vegyszert és kozmetikumot használjunk!
A bőrünk hasonló mértékben képes felszívni mindent, mint az emésztőrendszerünk. A kozmetikumokban található vegyszerek is szinte azonnal bejutnak a véráramba, és lekötik, terhelik az immunrendszert.

Tipp: bár nem könnyű méreganyagoktól mentes kozmetikumokat beszerezni, ahol lehet, cseréljük le ezeket a termékeket olyanokkal, amik főleg természetes összetevőket tartalmaznak! Sok natúrkozmetikai bolt van már az interneten és a nagyvárosokban is. Körültekintően olvassa el itt is a termékösszetételre vonatkozó állításokat, mert számos terméket természetesként adnak el, miközben tele van rákkeltő vegyi anyagokkal!


III. Méregtelenítsünk!
A kipufogógázokból és a fogászati fémekből kioldódó nehézfémek és az étellel-itallal, tisztálkodással bejutó méreganyagok blokkolják az immunrendszert is. Ezért a tőlük való időszakonkénti megszabadulás nagy terhet vesz le önvédelmi rendszerünk válláról. Számtalan módja van a szervezet méregtelenítésének. A legjobbak közé tartozik a léböjtkúra, a gyümölcsnapok, a salaktalanítást serkentő algakészítmények, gyógynövények (aloe, gyermekláncfű, hibiszkusz, bodza, búzafű…) és májregeneráló aminosavak (ornitin, lizin, arginin, glutamin) illetve a Q1, Q10  kombinációjából álló kúra.

Tipp: a szaunázás, az intenzív testmozgás, a jóga és a tisztítólégzés segít a méregtelenítésben.


IV. Stimuláljuk immunrendszerünket!
Az immunrendszernek határozott, gyors és kellően erős választ kell adnia a támadásokra. Annak érdekében, hogy a szervezet ellenálló ereje képes legyen az aktuális kihívásokhoz igazodni, támogathatjuk számos adaptogén, immunstimuláló gyógynövénnyel is. A legismertebbek a kasvirág, a grépfrútmagkivonat, a ginszeng, a macskakarom, a fokhagyma, a tőzegáfonya, a rhodiola rosea és egyes gombák (pl. shiitake).
Akik intenzív immunstimulálást szeretnének, vagy többre van szükségük, azoknak a sajátvér-injekciós kúra és a véroxigenizálás (HOT) javasolt. 10-15 kezelés vagy injekció hatására az immunrendszer és a vitalitás drámaian javulhat.


V. Védjük „saját” baktériumainkat!
A szervezetünkben velünk együtt élő baktériumok komoly részt vállalnak a védekező feladatokból is. Amennyiben ez a baktériumcsalád megsérül vagy legyengül, az kihat az immunrendszerre is, pl. teret enged más, idegen törzseknek.

Tipp: javítsuk mikroflóránkat mindennap kombinált probiotikus készítménnyel, vagy egy doboz élőflórás joghurt és kefir elfogyasztásával!


Vírusgátló rizskorpakivonat
A rizskorpából a shii take gomba egyik enzimével kivont arabinoxylan jelentős mértékben képes fokozni a természetes ölősejtek és az „eltakarítósejtek” termelődését és aktivitását. Emiatt nemcsak a rosszul strukturált vagy deformált (akár daganatosan elfajult) sejtek, hanem a külső betolakodók eltávolításában is hatékony segítséget jelenthet. Egy kutatás szerint a HIV-vírus szaporodását is képes radikálisan csökkenteni, ezért a nála enyhébbeknél garantáltan hatékony segítséget nyújt.VI. „Tankoljunk” fel sok természetes ásványt és vitamint!
A béta-karotin, B-, C- és E-vitamin, a szelén, a magnézium, a vas és a cink hiánya az immunrendszer automatikus gyengülését vonja magával. A biotermelésből származó friss zöldség és gyümölcs biztosítja a szervezet számára feltétlenül szükséges bioaktív anyagokat. Aki ezekhez rendszeresen nem jut hozzá kielégítő mennyiségben, annak nagyon fontos, hogy komplex vitamin- és ásványianyag-kiegészítővel pótolja őket.

Tipp: nyáron együnk sok sárga és piros gyümölcsöt, sárgarépát, készítsünk belőlük vitaminkoktélt joghurttal vagy tejsavóval turmixolva!


VII. Ügyeljünk a sav-bázis egyensúlyra!
A test pH-egyensúlyának eltolódása akár savas, akár lúgos irányba rontja az immunrendszer működését. A krónikus, rejtett túlsavasodás csökkenti az immunsejtek aktivitását, fokozza a gyulladáskészséget, elősegíti a krónikus vagy visszatérő fertőzések kialakulását. Ezért tegyünk meg mindent, hogy megszabaduljunk a felesleges savaktól, és folyamatosan optimális szinten tartsuk a szöveti pH-t!

Tipp: tartsunk lúgosító zöldségkúrát, menjünk el minél többször szaunába, vegyünk szódabikarbónás lúgosító fürdőket heti 1-2 alkalommal, és igyunk lúgosító ásványokból készült italokat (pl. pH-balance porból).


Teszteljük le az immunrendszert!
Ha szeretnénk meggyőződni róla, hogy mennyire vagyunk fogékonyak a betegségekre, fertőzésekre, milyen aktivitású az immunrendszerünk, teszteljük le! Mindehhez nem kell több, csak pár csepp vér, amit pár napig speciális módon szárítanak, majd mikroszkóp alatt kielemzik a keletkezett vércsepp struktúráját. Amennyiben az túlzottan kaotikus, töredezett, az arra utal, hogy ellenálló képességünk igen gyér. Ám, ha szép, szabályos lefutású, szelvényes elrendezésű a vonalrendszer, akkor nincs miért aggódnunk
VIII. Együnk létfontos zsírokat!
Míg a telített zsírsavakban gazdag állati zsiradékok fokozzák a gyulladáskészséget, addig a telítetlen zsírsavak csökkentik a gyulladást, és szabályozzák a T- és B-lymphocyták működését. Az omega-3 zsírok megváltoztatják az immunsejtek összetételét, és stimulálják az idegen anyagok, kórokozó baktériumok, vírusok bekebelezésére és lebontására kiképzett falósejteket. A halak olajában megtalálható EPA és DHA zsírsavak rendszeres és kúraszerű használata számos gyulladásos probléma kezelését segíti.

Tipp: húsok helyett inkább halat és hővel nem kezelt, finomítatlan olajokat fogyasszunk! A salátánkra tegyünk 1 evőkanálnyi hidegen sajtolt lenolajat vagy extra szűz olívaolajat! Szedhetünk 2 hónapig napi 2-3 grammnyi omega-3 kapszulát is.


Dr. Balaicza Erika

Forrás:Ideál életmódmagazin

Címkék:

 

Kommentáld!

Ez egy válasz üzenetére.

mégsem

Hozzászólások

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu